Blog
Afscheidsborrel SSC-ICT
Afgelopen donderdag 18 maart] werd ik verrast door een bijzondere avond bij Murphy's Café in Den Haag want het was de...
TOPdesk opdracht bij ’s Heeren Loo
Nu ik het besluit heb genomen om als fulltime ZZP'er als TOPdesk beheerder aan de slag te gaan kom ik in een nieuwe...
TOPdesk Healthcare Event in Theater Gooiland, Hilversum
Op donderdag 30 november betrad ik met grote verwachtingen de schitterende ambiance van Theater Gooiland voor de ...
BISL
Ik beschik sinds enige tijd over een BISL-certificaat hetgeen een extra dimensie toe kan voegen aan mijn vaardigheden...
ITIL
In 2020 behaalde ik het ITIL versie 4 certificaat, een waardevolle aanvulling op mijn bestaande certificaten van...
Modules: Optimaliseer je TOPdesk ervaring
Welkom bij de "Modules" sectie, waar we dieper ingaan op de diverse modules die TOPdesk te bieden heeft en hoe ze jouw...
Mijn rol in TOPdesk beheer van Almere tot Hilversum
Mijn rol als TOPdesk beheerder heeft me gebracht naar verschillende opdrachtgevers, waar ik een aandeel heb gehad in...
Slimme Stappen in TOPdesk: Advisering voor optimaal gebruik
In de wereld van servicemanagement is doordachte advisering van onschatbare waarde. Specifiek binnen TOPdesk, waar de...
Balanceren op de Grens van Werk en Studie: HBO Bedrijfskundige Informatica
In september 2019 stond ik aan de rand van een mijlpaal: het afronden van mijn zelfstudie voor HBO Bedrijfskundige...